Farklı bir ten, farklı bir bakış..

Kocaman Merhabalar,

Farklı kişiler, farklı ten ler, farklı renklerle bulusmak istiyorum.. tamamen  Masumiyet. . Tamamen..

Müzik dinlemeyi ve kitap okumayı çok seviyorum.. arada alkol almayi da, sigara içmeyi de, dans etmeyi de.. Ağız bakımımı yapıyorum tabi.. Vee spor.. ( bu ara biraz kaçırdım arayı çok )

Seks benim için farklı bir konumda.. ‘Erotik’ olarak devam etmekten kendim çok haz alıyorum, ben haz aldıkca size de bunu fazlasıyla yansıtırım.. tahrik etmek, edilmek hoşuma gider.. Kıyafet çok seviyorum fakat çok açık her ayrıntımı belli eden bir kıyafetle Odanıza gelemem (kendime saygım dan ), odada (özel kıyafet, ic giyim) giyinirim muhabbetimize başlarız.. salt seks hoşuma gitmez, salt beden de (kendim için) hoşuma gitmez.. mutlaka hiç bir şey yoksa çorap olmalı üzerimde .. Güzel bir karşılama, ardından hoş muhabbet, ‘belki’ biraz alkol güzelce gevşedikten sonra sıra ikili rahatlamaya gelir.. gfe demek istemiyorum çünkü gördüğüm kadarı ile dile pek bi sakız olmuş, siz ne verirseniz fazlasını alırsınız benden,, güzelleşmeye yatkın birisiyim, birlikte güzelleşip akışına bırakalım mi??. . (Güzelleşmek sadece alkol ile değildir, muhabbet kahkaha dahi güzelleştirir, seks te güzelleştirir. .)

‘Özel bakıyorum bu duruma ben, bir düşünün; iki yabancı (birbirini tanımadan birbirleri için hazırlanıp) buluşuyor, yüzeysel konuşmalar veya bir konu üzerine konuşuyorlar, birseyler içiyorlar, ortam gayet loş-müzik, ardından iki farklı tenin birbirine dokunuşları ile yakınlaşıp ikisi de muazzam bir haz alıyor. . En güzeli, ikisi de mutlu ayrılıyor.. ’

Cinselliğe de özel bakıyorum, odaya girip pat diye yatağa atlayamam. . ‘Salt seks değil erotizm yaşama tarafındayım.’

‘Seks mühimdir, fakat bana göre en son iştir.. öncesinde şehvet gelir, sonrasında erotizm başlar.. ‘

Kendime çok fazla önem veriyorum.. beden sağlığım önemli olduğu kadar ruh sağlığım da önemli.. ben az ve öz olan görüşmelerden yanayım.. doyum önemli benim için, bir kaç saatlik görüşme bazen her anlamda kafi, hayli doyurucu olabilir.. muhabbet dahi.. bakış açısına göre değişir tabiî. .

Temizlik çok çok önemli, sigara içiyor olmama rağmen ağız bakımımı asla ihmal etmem.. Sizden de bunu bekliyorum, bir duş, diş fırçalamak, hoş bir koku çok zor değil.. ben de bir insanım, ağız kokusu ile size yaklaşsam hoşunuza gider mi.? Empati yaparak bu sorunu ortadan kaldirabiliriz diye düşünüyorum. .

Buluşma hazırlandı, fakat Birbirimizden etkilenmedik gayet tabiî, usulca iptal edebiliriz.. gram sorun yok..

Egosu tavan olmuş kişiler lütfen benden uzak dursunlar, karşımda kasıntı bir adam görmek istemiyorum adı dahi itici iken bu beni ayrıca iter zaten..  baska yerlerde ego kasın.. kendisi ile barışık, sevecen, eğlenceli, gülmeyi seven, ‘ruhu erotik’ kişiler favorimdir..  eğlence istiyorum ben daha nasıl anlatayım, karşılıklı kahkaha atalım mesela.. En başta da yazdım, farklı renkler diye.. eğlenceli birisiyim..

Geç oldu ama  23 yaşındayım, soft bir tenim ve bedenim var. 1.64 boyunda 49 kilodayım.. 

Artık sona yaklaştığımı düşünüyorum yazımın, nasıl görüşme yapacağımızı da belirteyim..

Mail bizim aramızdaki iletişimdir.. yaş, görüşme tarihi ve görüşme dilimini maile eklemeniz gerekiyor.. salt ‘merhaba?’ ‘görüşme bilgisi alabilir miyim’ ‘bugün uygun musun’ vs vs uzar bu.. Bu tür maillere bakmıyorum, Hakkımdaki bilgiler burada zaten, kendinize uygun görürseniz randevu için mail atabilirsiniz.. ayrıca mail deyip gecmeyelim, kullandığınız dil ve üslup size yaklaşımımı belirler.. 

Ardından uygun görüldü iki taraflı, bir otelden ‘onaylı’ rezervasyon yaptırmaniz gerekiyor.. harici maili dikkate almam.. sebebi;

Ilk görüşmeler açısından güven gereklidir ve bu güven sorunu ilk görüşmelerde ancak bu şekilde biraz da olsa ortadan kaldırılabilir.. 

Görüşmeleri en az 2 saat olarak tercih ederim çünkü 1 saatte pek bir sey anlaşılmaz ve talep ettiğim ücret görüşme başında zarf ile sunulursa söylemeden sevinirim.. 

Görüşmelerin net ve sağlıklı olması için bir gün öncesinden randevu, buluşma ayarlanır ise çok daha güzel olur.. Aynı gün için tarafımdan randevu zor..

Görüşme sonrasında yani bir kaç defa yapılan görüşmeler sonrasında, nasıl isek o şekilde devam eder.. benden sosyal hayatta arkadaşlık vs gibi beklentilere girmeyin.. iki taraflı biliyoruz ki hoş değil. . 

Servislerim; franche kissing, oral sex, sex toys, role play, 69, strapon, Doggie style, COB (cum on body extra +50), massage, face sitting, rimming giving.. Anal seks yok  ve prezervatifsiz seks asla kabul etmiyorum. . Eksiklerim varsa tamamlarim zamanla..

Tekrar ediyorum, mailinizi dikkate almam için, kendinizi tanıtır ve randevu oluşturmak istediğiniz tarih-saat aralığını belirtirseniz daha hızlı iletişime geçebiliriz.. 1 gün öncesinden hotel vs görüşme net olmalı. 

En yakın zamanda görüşmek üzere. . (Öpücük emojisi koydum da yamuk oldu :)))) ) kırmızı ile başladık 

ücret ve otel bilgisi için mail atabilirsiniz

“”ferisbiricik@gmail.com””

Yorum bırakın